Mina tankar om Dino Dalen!

Som ni vet så kommer Dino dalen imorgon, om ni har missat det, gå in på sso och klicka på nyheter! Jag tror att det kommer bli så jäkla bra rent ut sagt. Många nya uppdrag (med andra ord lvl 16), SNÖ, sååååå många nya områden, nya kläder kanske, SNÖ osv. Kan inte rabla upp allt får då skulle listan blivit lånnnnng.
 
Det jag tänker på är om det kommer nya hästar precis som det var med SB... Själv så är jag inte så jätte rik, men man kan ju hoppas på att de är billiga isåfall. Det jag nog fruktar mest är så klart uppdrag som man sedan måste bygga upp rykten på för att kunna komma vidare och att morgon dagens uppdrag är korta. 
 
Ni mst vara förbereda på att det kommer komma ut bilder så fort servern öppnar... varför kan ni läsa längst ner i inlägget :) En sak till som jag inte tycker är bra, det är det med att det endast är nordisar som inte segas ner. Jag menar te.x tinker? Tror att de skulle jag stått emot kylan lika bra. 
 
Täcken då? Jag tror att det kommer så småning om komma täcken/ländtäcke, så att ``normala`` hästar också kan springa lika fort. Det hade ju ändå varit kul :) 
 
Btw, vad är era förväntningar? Jag vill höra :D!
 
 
Jag har inte mått så bra så att jag är faktist hemma från skolan imorgon, får se till att vila ordentligt imorgon så ska det nog gå!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback